We are committed to ensuring that this website is accessible to the widest possible audience, regardless of technology or ability. We are actively working to increase the accessibility and usability of our website and in doing so adhere to as many of the available standards and guidelines as is practicable
In November 2024, we launched the current version of the Customer Service website. This site has been designed from the ground up with accessibility in mind, following not only the requirements of the standards described below, but with further features including:
This website strives to achieve "Triple-A" accessibility of the World Wide Web Consortium's (W3C) Web Content Accessibility Guidelines 2.0 (WCAG 2.0), employing best practice techniques where certain Priority 3 checkpoints have become outdated.
The WCAG 2.0 explains how to make web content more accessible for people with disabilities. Conformance with these guidelines will help make the web more user friendly for all people.
This site has been built using code compliant with W3C standards for HTML 5 and CSS 3. The site displays correctly in current browsers. It uses standards compliant HTML 5/CSS 3 code, meaning any future browsers should also display it correctly.
Whilst this site complies with known accessibility and usability guidelines, it is not always possible to do so to the letter of each checkpoint. Browsers and access technologies have outgrown many of the difficulties that once needed guidelines to overcome them, rendering some checkpoints obsolete.
In light of this, we are continually developing solutions that ensure the website conforms to the spirit of each checkpoint, bringing together a high standard of practical accessibility and usability throughout the website.
Táimid tiomanta do chinntiú go bhfuil an suíomh gréasáin seo inrochtana don mhéid daoine agus is féidir, beag beann ar theicneolaíocht nó cumas. Táimid ag obair go gníomhach chun inrochtaineacht agus inúsáidteacht ár suíomh gréasáin a mhéadú agus cloí ag an am céanna leis an oiread de na caighdeáin agus de na treoirlínte atá ar fáil agus is féidir.
I mí na Samhain 2024, sheolamar an leagan reatha de shuíomh gréasáin Customer Service. Dearadh an suíomh seo ó bhonn aníos agus aird ar inrochtaineacht, ag cloí ní hamháin le riachtanais na gcaighdeán a gcuirtear síos orthu thíos, ach le gnéithe breise freisin lena n-áirítear:
Tugann an suíomh gréasáin seo faoi inrochtaineacht “Trí-A” a bhaint amach ar Threoirlínte um Inrochtaineacht Ábhar Gréasáin 2.0 2.0 (WCAG 2.0)de chuid Chuibhreannas an Ghréasáin Dhomhanda (W3C), ag baint úsáide as teicnící dea-chleachtais má tá seicphointí áirithe Tosaíochta 3 imithe as dáta.
Míníonn WCAG 2.0 conas ábhar gréasáin a dhéanamh níos inrochtana do dhaoine faoi mhíchumais. Cabhróidh comhlíonadh na dtreoirlínte seo an gréasán a dhéanamh níos so-úsáidte do gach duine.
Tógadh an suíomh seo le cód a chomhlíonann caighdeáin W3C do HTML 5 agus CSS 3. Tá an suíomh le feiceáil i gceart sna brabhsálaithe reatha. Úsáideann sé cód HTML 5/CSS 3 a chomhlíonann caighdeáin, rud a chiallaíonn gur cheart go mbeadh aon bhrabhsálaithe amach anseo le feiceáil i gceart freisin.
Cé go gcloíonn an suíomh seo le treoirlínte aitheanta inrochtaineachta agus inúsáidte, ní féidir a leithéid a dhéanamh go pointeáilte i gcónaí. Sáraíonn a lán de na deacrachtaí a raibh gá le treoirlínte dóibh tráth na brabhsálaithe agus teicneolaíochtaí rochtana, rud a fhágann go bhfuil roinnt seicphointí imithe i léig.
Ina fhianaise sin, bíonn réitigh á bhforbairt againn i gcónaí a chinntíonn go gcloíonn an suíomh gréasáin le spiorad gach seicphointe, ag tabhairt le chéile ardchaighdeán inrochtaineachta agus inúsáidteachta praiticiúil ar fud an tsuímh ghréasáin.